اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ

Segala puji-pujian bagi Allah Subhanahu Wata' ala, selawat serta salam ke atas junjungan besar kita Nabi Muhammad. (S.W.A)

Kerana limpah dan rahmatnya kita direzekikan bertemu dengan solusi yang sangat dicari-cari selama ini, iaitu solusi cengkaman najis dadah yang mencengkam bunga bangsa kita. melalui program Drug Rehabilitation Therapy (DRT) yang telah di ilhamkan dariNya Alhamdulillah.

“Sebaik-baik manusia adalah manusia yang banyak memberi manfaat kepada ramai manusia yang lain #hadisQudsi.”

Saya juga ingin menjadi insan seperti rasulluah sabda ini. saya juga percaya anda juga mahu jadi insan seperti ini kerana itulah anda berada disini.

Adakah anda di dalam situasi yang sulit seperti ini…

  • Mungkin anda ingin menyelamatkan seseorang, kerana mungkin orang itu adalah insan yang sangat penting dalam hidup dan mati anda?
  • Mungkin juga anda keliru mengapa anak yang anda didik dan besarkan dengan ilmu agama, kini berubah menjadi seperti orang yang hilang pedoman?
  • Mungkin dia yang dibesarkan dengan sepenuh kasih sayang, sepenuh tertib dan adab hari ini berubah menjadi manusia yang hilang pertimbangan?
  • Mungkin insan kesayangan anda, kini berubah dan hilang kesopanan, habis hilang hormat pada diri anda malah kepada dirinya sendiri?
  • Mungkin dia yang anda kenali kini sudah tidak kenal dirinya yang sebenar?
yy

"Percayalah wahai ibu dan ayah, anak ini memerlukan pertolongan mu, untuk membawa dia kembali ke alam yang nyata. Kerana pada ketika ini dia telah berada di dalam cengkaman yang amat mengerikan…najis dadah."

MasyaAllah… jauhilah bala bencana sebegini dari terus melanda.

Mungkin orang itu sangat penting untuk anak-anak anda, mungkin orang itu suami anda yang sebelum ini sentiasa membela dan melindungi anda, namun hari ini dia tidak seperti dulu kerana, dia telah berada di dalam pengaruh najis dadah. Namun, harus kita fahami, sebenarnya itu bukan soal keruntuhan akhlak tetapi dia sedang SAKIT!

Inilah saat yang sangat getir buat anda dan dia… JANGAN sesekali tinggalkan dia! Anda wajib selamatkannya. Dia sudah tidak ada sesiapa lagi yang dapat membantunya.

Inilah cabaran dan dugaan dari Yang Maha Esa. Tuhan mahu melihat, sejauh manakah pengorbanan kita… Namun, sekiranya anda tidak tahu bagaimana boleh anda selamatkannya … InsyaAllah, hari ini dengan izin Allah anda berada disini. Bak kata pepatah,

“Walau jalan gelap itu, kan ada cahaya menyinar di penghujung jalannya…”

Saya di sini untuk membantu anda!

“Izinkan saya mengenalkan diri yang serba ringkas ini...”

Nama saya Mohamad Yusni bin Yusoff dilahikan oleh ibu ku Solehah binti Noh pada 02/10/1976 di Rancangan felda Sungai Tiang Pendang Kedah. Dibesarkan di Langgar, Alor Setar Kedah. Telah berkahwin dan memiliki 6 orang anak, 4 lelaki dan 2 perempuan.

Satu ketika dahulu, saya tidak pernah rasa betapa pentingnya ilmu pengetahuan tentang herba dan akar-akar kayu. Walaupun saya sering melihat mak bertungkus-lumus menyiapkan akar-akar kayu dan rempah ratusnya untuk menghasilkan jamu (hubungan intim suami isteri dan jamu wanita bersalin.)

THE-STAR-768x432
bossku

Sehinggalah Pada satu hari tu saya diserang penyakit gout yang sangat serius pada usia 33 tahun, pada saya penyakit ini di usia itu sangat memalukan Sedangkan saya adalah bekas tentera yang bersara awal.Saya mencuba apa saja jenis penawar yg dicadangkan beli ja Tak kisah harganya. Alhamdulillah selepas 2 bulan ke 3 bulan mencari solusi masalah gout saya, satu pagi tu saya tidak sedar yang gout menyerang kaki saya dah hilang, hinggalah waktu petang baru saya perasan yang goud saya dah tak ada lagi, saya mencari Apakah penawar yang dah saya guna semalam, "Yes Inilah herbanya!"

 

Selepas amal 2 bulan hingga sekarang dah Tak ada serangan gout lagi. Di situlah mulanya timbul minat saya terhadap herba dan saya suka bertanya dengan orang-orang yang arif serta Mengkaji tentang herba. namun pada ketika itu saya tak buat perniagaan herba-herba ni, hanya berkongsi beri secara percuma itu pun jika ada yang mengadu sakit pada saya. kerana pada ketika itu saya fokus pada perniagaan yang sedia. sehinggalah pada hujung tahun 2011 perniagaan itu bermasalah, jatuh teruk

satu hari Saya sedang duduk di sebuah gerai ada sekumpulan pemandu kereta sewa berbual tentang penyakit mereka ada yang kencing manis dan sebagainya . Saya pun cuba menyampuk perbualan mereka beritahu "saya juga pernah terkena penyakit Sekian dan cuba guna sekian dan Alhamdulillah sekarang saya dah okey, jika nak saya boleh bagi cuba sekarang jugak" selepas mereka cuba dan rasa positif masing-masing order.

Dari hari itu Bermulalah permintaan demi permintaan dari hari ke hari bulan ke bulan kini saya berjaya meningkatkan hasil rawatan seiring dengan formula termantap lagi padu! yang dihasilkan mengikut kefahaman dan pengalaman saya. Kini saya fokus pada penyelesaian masalah ketagihan syabu heroin dan semua jenis dadah yang terlarang dengan #DRT program pemulihan dadah NO 1 terbaik di Malaysia

13051679_251420271874221_9104705396439940603_n

Semoga setiap usaha membantu memulihkan pesakit-pesakit mangsa najis dadah dititipkan pahala kepada ibu dan aruah ayah ku semoga aruah ayah tenang disana Al'fatihah.

slide4

Untuk Maklumat lanjut, Hubungi Pak Yus - 0166588038

Marjan Rich Sdn Bhd - 0389207738