ESP-ENERGIZING SOYA PROTEIN

By | 01/10/2014

ESP SHAKLEE – ENERGIZING SOYA PROTEIN 

Promosi Mac ESP Shaklee

Promosi ESP yang TERBAIK!!! Yang pasti Shaklee Malaysia buat Promosi yang sangat hebat untuk ESP iaitu Beli 6 Percuma 1 ESP atau beli dua pads harga diskaun 5%. Sebelum ni, ramai yang bertanya, bila Shaklee nak buat promosi ESP? Jadi, inilah masanya untuk mendapatkan ESP pada harga super duper jimat.
Promosi ESP 1 Promosi ESP Shaklee Giler Kentang!

Promosi ESP beli 6 percuma 1

ESP atau dikenali sebagai Energizing Soy Protein Shaklee adalah sumber protein Non-GMO terbaik. Ia menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang diperlukan tubuh bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Kalau nak dibandingkan dengan sumber protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol. Ia Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. ESp diperbuat daripada Protein soya Non-GMO , dimana ia dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
siapa perlukan ESP Promosi ESP Shaklee Giler Kentang!

Keistimewaan ESP Shaklee
Ok, itu adalah sebahagian penerangan mengenai ESP Shaklee. Antara kebaikan ESP Shaklee yang saya ringkaskan adalah seperti berikut:

1) MENGANJALKAN BADAN– Buat adik kakak yang dah kuruskan badan tapi isi badan masih menggeleber, jadi amatlah sesuai untuk mengambil ESP untuk membantu payudara dan bontot semakin anjal


2) MILK BOOSTER– Sesuai buat ibu-ibu yang susu merudum kerana kekurangan protein dalam badan. ESP membantu mencukupkan keperluan protein dalam badan seterusnya membantu menghasilkan susu ibu yang banyak. Secara asas, susu ibu mengandungi campuran air, protein dan kalsium, jadi pengambilan protein amatlah


3) KULIT YANG LEMBUT & CANTIK – Semua wanita inginkan kulit yang cantik. Bagi mereka yang mempunyai masalah seperti jerawat, berparut dan enzema, anda boleh mengambil ESP untuk menampung kekurangan protein di dalam kulit dan seterusnya secara langsung membantu mempunyai kulit yang lebih menawan.


4) MEMBERI TENAGA – Bagi lelaki mahupun wanita yang kurang bertenaga dalam pekerjaan seharian. Pengambilan ESP terbukti membantu member tenaga tambahan dalam kehidupan seharian. Suri rumah, pelajar mahupun semua amatlah disyorkan untuk mengambil ESP Shaklee ini.
Masih banyak lagi kelebihan mengambil ESP Shaklee ini dan banyak testimoni-testimoni yang Berjaya hasil penggunaan ESP ni. Promosi BELI 6 PERCUMA 1 ESP Shaklee ni amatlah menarik dan bagi saya, ANDA DIGALAKKAN untuk mengambil peluang Promosi ini atas faktor berikut:
  • Beli 6 PERCUMA 1 ESP yang berharga RM150 sebotol (harga runcit)
  • Anda mendapat keahlian Shaklee percuma. Harga keahlian adalah bersamaan RM65
  • Anda memperolehi BONUS Shaklee yang pertama iaitu hampir sebanyak RM35
  • Sudah tentu anda boleh membeli pada HARGA AHLI dan peluang berBISNES
Menarik bukan? Kesemua tawaran percuma adalah berharga RM240! Mana dapat kan? Semuanya percuma. Jadi jika anda sukakan ESP atau mahu menjadi ahli Shaklee. Boleh lah hubungi saya seperti dibawah ye… InsyaAllah saya akan tunjukkan caranya.
Kepada yang nak dapatkan 1, 2 ataupun 3 tin ESP juga..bolehlah hubungi pengedar Shaklee.




logo shaklee baru 300x187 Baru Ku Sedar Bahaya Anemia




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

sms/wassup/pm:-
Yusni # 0126608037
SID No : 953869
FB Page : Vits For Health
Email : ashrin149@gmail.com

*Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma,, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee…dan yang pastinya…anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ESP SHAKLEE – RAHSIA HILANGKAN STRETCH MARK….
Bila cerita pasal STRETCH MARK ini memang ia adalah umpama MIMPI NGERI
buat kebanyakan ibu2 yang dah bersalin. STRETCH MARK ini muncul 
akibat kulit merengang dalam waktu singkat sehingga kulit kehilangan elastisinya.

Cara untuk menghilangkan STRETCH MARK adalah dengan 

pengambilan protein yang mencukupi bagi memperolehi sel2 kulit yang berparut.


ESP SHAKLEE – mengandungi sumber protein yang sangat tinggi & terbukti berkesan

Kelebihan ESP SHAKLEE


• Menghilangkan parut

• Menggebu, melicinkan dan menganjalkan kulit

• Menurunkan berat badan tanpa diet yang ketat
• Membakar lemak & kalori 3X lebih pantas
• Untuk menguatkan rahim
• Mengawal selera makan
• Memberi fasa kenyang yg lebih lama
• Bekalkan tenaga
• Mempercepatkan penghasilan susu
• Menyihatkan tubuh secara keseluruhannya
• Tiada kesan sampingan
• Selamat digunakan oleh lelaki & perempuan
• Selamat untuk ibu yang menyusu
• Disahkan HALAL
• Dan selamat digunakan dgn kelulusan KKM


DAPATKAN HARGA PROMOSI HARGA YANG BETUL2 BOMBASTIK PADA BULAN INI SAHAJA!


Testimoni




logo shaklee baru 300x187 Baru Ku Sedar Bahaya Anemia




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

sms/wassup/pm:-
Yusni # 0126608037
SID No : 953869
FB Page : Vits For Health
Email : ashrin149@gmail.com

*Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma,, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee…dan yang pastinya…anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ESP terlaris di Malaysia bukan sekadar soya biasa

Penting ke amik ESP ni? Sampai boleh dikategori sebagai produk terhangat di Malaysia. 
Ia protin kan? Kenapa protin ni penting?

Protin adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan
 serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia jugamerangsang fungsi psikologi.
 Maka, setiap organ kita memerlukan protin. Kekurangan protin menyebabkan kelemahan
 dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam
 badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan,
 masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh
 membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.


Protin terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan
 jenis protin yang berbeza mengikut kepada keperluan protin dan enzim yang diperlukan
 oleh tubuh manusia. Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan sendiri oleh
 tubuh manusia. Ia dikenali sebagai asid amino tak perlu. Manakala asid amino yang tidak
 boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperoleh daripada diet harian dikenali sebagai
 asid amino perlu.

Wow, pentingnya protin untuk badan kita. Kenapa begitu? Rakyat Malaysia suka minum
 soya? Eh, soya ni bahaya. Kenapa rakyat Malaysia sukakan soya? Haaa..Hari ni
 saya nak berkongsi kelebihan soya dalam ESP. Dan apakah perbezaannya dengan
 soya jenama lain.

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin
 berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protin yang pertama ini
 dicipta oleh Dr Shaklee pada awal 70-an. Wow! masa ni saya belum lahir. 
Tapi ESP dah lahir. Hebat kan? ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai
 kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin 
yang tinggi yang pernah dihasilkan.


Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non GMO”
(non genetically modified organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang
 rendah. Shaklee menggunakan proses persijilan tersendiri yang dikenali Identity
 Preserved Program (IPP) untuk memastikan kacang soya yang digunakan 
 adalah bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga
 kepada pengeluarannya. Tambahan pula, setiap 850g (satu tin ESP) dihasilkan 
 daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan
 lama.

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang 
 menjamin penyediaan 9 asid amino perlu yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh
 tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
 Sangat sesuai untuk semua peringkat umur tidak kiralah tua mahupon muda ^_^.



Sesetengah protin soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan
 sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi 
 bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Tapi ESP?
 ESP dicuci dengan air yang bertapis untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein
 yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Kandungan Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga
 kepada pengidap kencing manis. Walau ia rasa manis, tapi bukan manisnya itu kerana gula.
 Dan ia memang selamat dan sesuai untuk pengidap kencing manis.


Tahukah anda apakah indeks glisemik? Indeks glisemik menempatkan kedudukan 
 karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang
 memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (GI) yang tertinggi manakala
 karbohidrat dengan GI yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan
 sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula
 dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan
 penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang. Juga untuk memberikan badan kekal
 dengan tenaga yang berpanjangan.

Ni info yang sangat hebat! Saya sangat sukakannya! Jika anda ingin tahu, satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric, dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. Mana mahu cari lagi melainkan di dalam ESP keluaran Shaklee?

Teruja? Memang patut anda teruja sekarang. rasa nak telan ESP sekarang juga?
 Hehe. Itulah yang saya rasakan kini. Rasa nak pergi bancuh ESP terus. Tapi sebab
 banyak lagi info yang saya ingin kongsi dengan anda, jadi saya sabar sebentar. ^_^

Pasti ramai yang bertanya. Apa manfaat utama ESP ni? Sangat pentingkah ESP ni
sampai mesti diambil. Ok, saya kongsikan dengan anda manfaat ESP secara ringkas.

1. Awet muda-wow! semua orang mahu muda, kelihatan muda dan merasai muda. 
    Sudah pasti. ESP membantu kita mencapai impian dan tujuan ini kerana dalam ESP 
    ada protin.
2. Baik untuk hormon – kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya
    dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu
    merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis, dan sakit jantung
3. Baik untuk prostat – Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti
    keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan
    radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. 
    Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus, dan pembesaran prostat.
4. Kulit remaja- Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan,
    agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan 
    luka dan mengurangkan kesan parut.
5. Pembekal tenaga- membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, 
    maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
6. Membaiki pigmentasi – Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut 
    gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
7. Membaiki memori- meningkatkan kualiti memori, vialiti, dorongan seksual dan rangsangan.
8. Membanyakkan susu ibu- Sumber utama susu ibu adalah protin. Dan ESP adalah
    protin terbaik untuk dibekalkan kepada ibu yang menyusu.
9. Kesihatan ibu mengandung dan janin- Janin membesar dengan cepat. Tisu-tisu
    memerlukan protin untuk berkembang. Bila si ibu mengambil ESP dalam diet harian,
    ibu juga membekalkan kebaikan dan membantu perkembangan janin dengan lebih baik.
10. Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar
       kerana miliki indeks glisemik yang rendah
11. Sangat mudah dihadamkan. Dan tidak membebankan sistem penghadaman.

Dan banyakkk lagi kelebihan ESP ni tau untuk diri kita. Banyak sangat sampai tak tertulis
semua ni tau. Memang sangat berbaloi-baloi. GUna setin, boleh merangkumi 
pelbagai ekspek.

Opppsss..bagaimana cara nak bancuh ESP ni ye? Ia boleh dibancuh dengan apa-apa
minuman yang bersuhu bilik atau suam-suam kuku mahupon sejuk. Jangan sesekali
minum ESP bersama minuman panas mahupon teh dan kopi. Setiap hari boleh ambil 
3-6 sudu besar ESP. 
Rasa nak cuba ESP sekarang jugak?
.

Cara2 bancuh ESP…especially yang baru beli atau dah lama beli tapi dah bosan 
dah..asik bancuh dengan susu jerrr. Basically satu sudu besar ESP dibancuh bersama
satu gelas besar air suam, air suam ni samada air suam kosong tapi tak terhad cara tu je..
kerana anda boleh cuba resipi2 di bawah.. ikut kesukaan masing2…
  • ESP + plain water (suam/sejuk)
  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours,blend/shake it and mix with 1 sudu ESP…boleh add on almond or fruits.bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  • ESP + susu tepung (any brand)
  • ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  • ESP + Nesvita 3in1
  • ESP + jus twister tropicana
  • ESP + Yogurt drink
  • ESP + Ribena
  • ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  • ESP + Milo/Horlicks
  • ESP + sirap bandung
  • ESP + fresh milk + oat+serbuk koko+madu (ni resipi Dr Muhaya)

..anda bagaimana?…for me..saya sampai bile2 suka ESP dgn freshmilk (kalo rajin..blend skali dgn kismis/kurma)..kalo dak shake2 jer….


ESP ni bukan untuk ibu menyusu je yer… ia sesuai utk seisi keluarga..UNTUK:

1. Orang yang ingin kekal sihat..

2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.

3. Kanak-kanak bersekolah

4. Ibu-ibu mengandung dan menyusu anak

5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada 
    selera makan, gastrik,
7. Ahli sukan dan bina badan
8. Soya Protein ini adalah untuk semua orang yang ingin membina dan mengekalkan 
    badan yang sihat …dan yang inginkan kulit yang cantik


esp best

 . 
    
Ingin mendapatkan suplimen terbaik untuk anda dan keluarga?
Ingin mendapatkan Shaklee dengan harga istimewa beserta konsultasi percuma?
Ingin menjana pendapatan bersama Shaklee?


logo shaklee baru 300x187 Baru Ku Sedar Bahaya Anemia




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

sms/wassup/pm:-
Yusni # 0126608037
SID No : 953869
FB Page : Vits For Health
Email : ashrin149@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *